středa 5. srpna 2015

Polovina


Ahojky, dnešní článek bych ráda věnovala prázdninám.

Je to hrozné, ale polovina prázdnin je za námi.
Doufám že si všichni druhou polovinu užijete stejně jako první.
Co se týče mě a prázdnin. Mohu říci že ano některé věci byly hezké, ale spíše to byla opět nuda.

A co jsem já během prvního měsíce zažila?

Ihned první den prázdnin jsem byla venku se svou nejlepší kamarádkou Verunkou. 
Den jsme si krásně prožili, popovídali, zasmáli, řešili co jen šlo (divím se že jsme nevyřešili globální problémy) :D , nádherně jsme si den užili tak jako vždy. 
Byla jsem moc ráda za to že jsem s ní byla po delší době venku. To víte, dálka. 

Co se mě a výletu týče. Nebyla jsem opět ani za hranicemi. Opravdu bych ráda jela někam pryč, ale bohužel nejsou na to finance z mé stránky. Takže jsem se spokojila s jezerama kam jsem ovšem vytáhla i svou fenu Abbby aby si zaplavala, je to vodní živel.

Jako další pozitivum mohu říci. Konečně vymalovaný pokoj. Před několika dny jsme s taťkou domalovali můj pokoj. Barva? Jak jinak než fialová. 
Ještě to chce všechen nábytek do bílé barvy a nějakou tu dekoraci. Budu spokojená. Ale vše po postupně.


Nádherná barva. Na to že jsem měla pokoj křiklavě zelenou a světlounce fialovou s pár kresbama, nádherně kryje!  Doporučuji. 

BARVA: HET KLASIK COLOUR


Co se týče dalších věcí z prvního měsíce prázdnin. Nedá se to nějak hodnotit jako zvláštní věc která by se sem mohla napsat.

Ovšem! Chci se omluvit za minulý týden kde jsem očividně hodně zameškala protože jsem nic nenapsala. Ani jeden článek! Hanbím se za sebe, ale poklidila jsem pokoj, vymalovala a všechno nastěhovala a do toho i jiné věci měla, opravdu jsem byla ráda že jsem večer padla do postele. 

Doufám že pro mě bude druhý měsíc lepší. Chtěla jsem jet na Prague Pride, ale nejspíše to budu rušit vzhledem k nedostatku financí protože si je šetřím na září kdy bych chtěla jet za Verunkou na Mostecké Slavnosti.
Tak mnoho věcí, ale tak málo času a financí na splnění. 

A co vy a první měsíc prázdnin? Jak jste ho prožili? 

1 komentář:

  1. Celej měsíc tak nějak nuda..Ale první den byl super..:* Jsi zlatíčko..A na ty slavnosti se moc těším..Konečně tě zase uvidím..♥ Jsi nejlepší na světě!!! ♥

    OdpovědětVymazat