neděle 12. července 2015

Nový začátek


Ano, je tomu tak, nový začátek. 
Poslední měsíce jsem se blogu nevěnovala, a poté jsem došla do fáze, kdy jsem nevěděla jak navázat, a tak jsem si řekla, začnu od znova a pořádně!

Takže jsem si řekla jasná pravidla. Můj diář který mám bude praskat ale je to potřeba pro udržení blogu a také vás, mých čtenářů. 
Co se týče článků, chci si dát pravidlo, minimálně dva články do týdne zveřejnit článek, někdy to bude více, než dva, někdy pouze dva. 

A co zde na blogu ve článcích najdete?
Bude to různé, mé názory na určité věci, inspirace, či další.

Také mě napadlo někdy natočit nějaké video a po (doufám) úspěšném složení dohromady bych ho zde zveřejnila. Třeba by vás bavilo více vidět a slyšet mě, než pouze číst. Myslím že vzhledem k tomu, že z pouhé fotky a písmen nezjistíte jak se tvářím při daných situacích či věcech, nebo jaký mám hlas, jaké gesta dělám, mohlo by vás to také bavit. 
Pokud by jste s tím souhlasili byla bych moc ráda. 

Doufám že vytrváte a budete se podílet (komentáři minimálně) na rozkvétání malého blogu se mnou. 

Tak to by pro dnešek ode mě bylo vše, a brzy u dalšího článku. 
Ahooj ♥


6 komentářů:

  1. Jééé..♥ Už se těším..A s těmi videi to zní jako skvělý nápad..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, doufám že by to mohlo tenhle blog uvést do nějakého provozu kde by to i čtenáře mohlo bavit.

      Vymazat
    2. Určitě, přeci jen, lidi dneska raději koukají na videa než čtou blogy.:)

      Vymazat
    3. Ano to je pravda. Je smutné jak začínají být lidé usazený a raději sledují než aby četli...

      Vymazat
    4. Přesně..To mě taky mrzí..:(

      Vymazat
  2. přeju hodně štěstí:)❤️

    kdyby jsi měla chvilku, byla bych ráda, kdyby si se podívala na můj blog a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :))
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat